one day left! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Babette Hoven - WaarBenJij.nu one day left! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Babette Hoven - WaarBenJij.nu

one day left!

Blijf op de hoogte en volg Babette

05 September 2015 | Nederland, Nederland

Morgen is het dan eindelijk zover, 3 maanden Amerika. Ondertussen begin ik toch wel zenuwachtig te worden. Heb ik alles? Moet ik niet meer dingen meenemen? Enzovoort. Ik vlieg morgenochtend vroeg richting San Francisco. Daar verblijf ik 3 weken in een residentie. Daarna reis ik door naar New York City! Daar zal ik 9 weken verblijven in een school. De Manhattan School of Music. Ik ben benieuwd! In totaal ga ik 11 weken een taalcursus volgen en dan heb ik nog 4/5 dagen voordat ik weer terug naar huis vlieg. In de laatste dagen komt een vriendinnetje langs dus dat is zeker gezellig!

Hier op deze blog kunnen jullie mij volgen. Stiekem hoop ik natuurlijk ook wel dat jullie dit gaan doen! =)

Liefs

  • 05 September 2015 - 11:06

    Hans Van Den Hoven:

    Natuurlijk ga ik je volgen dochter! Onder andere omdat ik hartstikke jaloers op je ben. Natuurlijk studeren maar ...... je hebt ook lekker veel vrije tijd om te ontspannen en Amerika verder te ontdekken.
    Alvast voor morgen goede reis gewenst en ik wacht op je volgende blog!

  • 05 September 2015 - 16:39

    Sietse:

    JaJa het is dan zo ver hoor.
    uiteraard gaan we je allemaal volgen in deze tijde :P

  • 05 September 2015 - 17:01

    Angela:

    Uiteraard lees ik met spanning je verhalen! Ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen en ik weet zeker dat je snel je draai hebt gevonden. Eindelijk dan.............en morgen de grote dag.
    Heel dubbel je uitzwaaien want ik vind het helemaal top voor je en vind het super gaaf dat je dit gaat ondernemen. Aan de andere kant, zal ik je enorm missen lieverd. Maar ik ben supertrots op mijn dochter!

  • 05 September 2015 - 22:16

    Oma:

    Ik heb je al gemaild, maar nogmaals heel veel plezier en geniet van je Amerikaanse tijd. Heel veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Babette

Travel - America - New York - San Francisco - 23 years old - Visual Merchandiser - Interior Designer.

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 2740

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 26 November 2015

USA - San Francisco & New York City

Landen bezocht: